Żegnaj roku szkolny, witajcie wakacje!

W dniu 22 czerwca odbyło się uroczyste pożegnanie z rokiem szkolnym 2017/2018. Po uroczystym odśpiewaniu hymnu państwowego, Pani Dyrektor oraz przedstawiciele Rady Rodziców pogratulowali wszystkim uczniom i nauczycielom wytężonej pracy. Gratulując i życząc dalszych sukcesów, Pani Dyrektor wraz z wychowawcami wręczyła dzieciom świadectwa z wyróżnieniem oraz nagrody z konkursów. Po części oficjalnej, klasa 3 zaprezentowała swój program artystyczny. Publiczność wraz […]

KONKURS WOJEWÓDZKI „OŻYW HISTORIĘ POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO” ROZSTRZYGNIĘTY

Z dumą informujemy, że uczeń klasy III naszego gimnazjum, Antoni Walkowiak, otrzymał jedno z trzech wyróżnień w Konkursie Krasomówczym „Ożyw historię Powstania Wielkopolskiego”, organizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu. Do odbywającego się 15 maja 2018 roku etapu wojewódzkiego zakwalifikowało się 44 uczniów z 25 szkół z całego województwa. Wśród z nich znaleźli się uczniowie klasy III naszego gimnazjum Antoni […]

Jakość powietrza to jakość życia – KONKURS WOJEWÓDZKI

Nasi uczniowie z kl III Gabrysia Kowalska,Tomek Śliwa i Marysia Zwierzykowska pod kierunkiem p. Wenancjusz Ślusarczyka, wzięli udział w Wojewódzkim Konkursie organizowanym przez Urząd Marszałkowski w Poznaniu pt. „Jakość powietrza to jakość życia” polegającym na zaprojektowaniu ulotki propagującej walkę ze smogiem. Osiągnęli bardzo duży sukces zdobywając 2 wyróżnienie. Otrzymali nagrody w postaci smartfonów, a dla szkoły wywalczyli 2000 zł. Gratulujemy!

Wycieczka do Deli Parku w Rosnówku

15 czerwca klasy I-III brały udział w wycieczce do Parku Edukacyjno-Rozrywkowego w Rosnówku.  Dzieci uczestniczyły w warsztatach kulinarnych, podczas których przygotowywały pyszne chruściki, a potem razem z przewodnikiem zwiedzały mini ZOO i oglądały prehistoryczne, wymarłe już zwierzęta oraz rzeźby powiększonych wielokrotnie owadów. Z wielką ciekawością  zwiedzaliśmy również park miniatur. Na koniec wszystkie dzieci wspaniale bawiły się na interaktywnym placu zabaw […]

Gazetka z wycieczki

Dzień pierwszy Rano o 8.30 klasa VII wyjechała pociągiem do Wrocławia, by tam przesiąść się na autobus w kierunku Sulistrowiczek. Nie obyło się bez drobnych kłopotów technicznych. Nasz autobus z Wrocławia do ośrodka w Sulistrowiczkach został mianowicie odwołany i na krótko w nasze oczy zajrzała wizja noclegu na dworcu we Wrocławiu. Na całe szczęście autobus po krótkim czasie powrócił na […]

Wycieczka klas II i III gimnazjum – dzień trzeci

Dzisiaj wybraliśmy się na wycieczkę do stolicy Podlasia, Białegostoku. Zwiedziliśmy Pałac Branickich, jedną z najlepiej zachowanych rezydencji magnackich na ziemiach dawnej Rzeczypospolitej. Obecnie w tym budynku gości Uniwersytet Medyczny. Ciekawostką Białegostoku jest również pomnik Psa Kawelina, posiadającego twarz jego właściciela, słynnego Michała Kawelina. Zwiedziliśmy też dawną dzielnicę żydowską, w której znajduje się pomnik twórcy języka esperanto, Ludwika Zamenhoffa. W Białymstoku […]

Wycieczka klas II i III gimnazjum – dzień czwarty

Ostatniego dnia zielonej szkoły klasy II i III gimnazjum przeszły trasę widokową Narwiańskiego Parku Narodowego. Dzięki dopisującej pogodzie udało się tam zrobić wiele pięknych zdjęć. Kolejnym miejscem, które udało się zwiedzić było miasteczko Tykocin, poznane już pierwszego dnia wycieczki. Podczas wyjazdu, wycieczkowiczom udało się zobaczyć trzy rodzaje świątyń – kościół katolicki, cerkiew, a ostatniego dnia także tykocińską synagogę. Uczniowie dowiedzieli […]

Drugi dzień pobytu 6 klasy w Lądzie

Szybko mija drugi dzień wycieczki do Lądu. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na autokarową wycieczkę po Nadwarciańskim Parku Krajobrazowym. Zobaczyliśmy Ciążeń, następnie punkt widokowy, królewskie miasto Pyzdry i wspięliśmy się na wydmy śródlądowe. Popołudniu braliśmy udział w zajęciach plastycznych. Do zobaczenia jutro.

Wycieczka klas II i III gimnazjum – dzień drugi

Drugi dzień naszej wycieczki był chłodniejszy od pierwszego dnia (chyba). Załoga ośrodka w Krzyżewie uraczyła nas pysznym śniadaniem ze szwedzkim stołem. Gdy się posililiśmy, ruszyliśmy autokarem do Białowieży. Pierwszym punktem zwiedzania była ponadstuletnia cerkiew św. Mikołaja Cudotwórcy. Po odwiedzeniu cerkwi udaliśmy się spacerem do muzeum Białowieskiego Parku Narodowego. Wystawę zwiedziliśmy z wielkim zainteresowaniem. Następnie mieliśmy czas wolny na posiłek i […]